SPIS TREŚCI
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE 1
1. PROJEKTY UNIWERSYTETU I ICH REALIZACJA
1.1. Tadeusz Wawak, Uniwersytet na rozdrożu
1.2. Karolina Kukla, Przemiany polskiego szkolnictwa wyższego: uniwersytet klasyczny czy przedsiębiorczy?
1.3. Magdalena Dobrzyńska, Governance a uniwersytet trzeciej generacji na przykładzie Wielkiej Brytanii
1.4. Kinga Anna Gajda, Social Task of University – Intercultural Teaching
1.5. Anna Jurowska, Małgorzata Krzeczkowska, Wojciech Piekoszewski, Kamil Jurowski, Wybrane aspekty procesu bolońskiego w Polsce na przykładzie Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
2. POTRZEBY I OCZEKIWANIA SPOŁECZNE
2.1. Przemysław Hensel, Potrzeby społeczne a wymogi instytucjonalne: uniwersytet jako produkt sprzecznych oczekiwań
2.2. Jerzy Rosiński, Uniwersytet marzeń – czy pokolenie milenium marzy o uniwersytecie?
2.3. Marta Tutko, Potrzeby interesariuszy zewnętrznych uczelni a strategia rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce
2.4. Magdalena Harasimowicz, Uniwersytet idealny dla prosumenta. Refleksje nad nowymi możliwościami zaangażowania studenta w tworzenie rzeczywistości uniwersyteckiej
3. WYBRANE RELACJE UNIWERSYTETU Z OTOCZENIEM
3.1. Paulina Malesa, Kształcenie elit w Polsce – możliwe czy utopijne?
3.2. Marta Jaksender, Robert Zakrzewski, Lech Leszczyński, Czynniki wpływające na wybór uniwersytetu i form promocji – wyniki badań
3.3. Marta Natalia Mazur, Specyfika marketingu na rynku usług edukacyjnych
3.4. Tomasz Aleksandrowicz, Relacje uniwersytetu i społeczności lokalnych w mediach społecznościowych. Analiza stron profilowych w serwisie Facebook dla pięciu największych polskich uniwersytetów w 2014 roku