EN
Okładka książki Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Spis treści, fragmenty, recenzje

Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)

Charakter i efekty perswazyjne

Liczba stron: 420 Format: 15,8x23,5 cm Data publikacji: 06.09.2023 Data wydania e-booka: 08.09.2023

Opis książki

Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.
Z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora

Niniejszy tom jest dziełem przyjemnym i łatwym w odbiorze przez Czytelnika, mimo wysokiego stopnia formalizacji wywodu. To nowatorskie opracowanie dotyczące słabo zbadanego, nie tylko w kontekście polskim, zjawiska komunikacji nieformalnej konsumentów w środowisku internetowym z uwzględnieniem emocjonalnych atrybutów recenzji konsumenckich o produktach. Podjęte zagadnienie jest niezwykle aktualne. W dobie wirtualizacji życia społecznego, konsumpcji i działań przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych problemów poznawczych o znaczeniu praktycznym dla działalności marketingowej z jednej strony oraz dla edukacji konsumentów z drugiej.
Z recenzji dra hab. Radosława Mącika, prof. UMCS

O Autorce

Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka – adiunkt w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka i współautorka opracowań naukowych i popularnonaukowych z zakresu zachowań konsumentów, komunikacji marketingowej w internecie oraz różnic kulturowych, wydawanych w Polsce i za granicą. Rozwija zainteresowania w obszarze metodologii badań naukowych. Obecnie w pracy badawczej analizuje zachowania konsumentów (m.in. zachowania prośrodowiskowe) i komunikację online, skupiając się na efektach perswazyjnych komunikacji electronic word of mouth (eWOM).
Język publikacji polski
Tytuł w języku angielskim Electronic Word of Mouth Communications (eWOM): Characteristic Features and Persuasive Effects
Wydanie pierwsze
Projekt okładki Marta Jaszczuk
ISBN: 978-83-233-5269-3
e-ISBN (pdf): 978-83-233-7474-9
Kraj pochodzenia producenta: Polska

POLECANE KSIĄŻKI

red. Łukasz Tischner, Agnieszka Bielak

Literatura a religia – wyzwania epoki świeckiej. Tom 2

(Oprawa miękka)

46,20 zł
36,96 zł
Molly Millwood

Macierzyństwo bywa trudne

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

55,00 zł
44,00 zł
red. John R. Weisz, Alan Kazdin

Metody w psychoterapii dzieci i młodzieży oparte na dowodach

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

105,00 zł
84,00 zł
Claire L. Evans

Pionierki Internetu

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

47,99 zł
38,39 zł

NOWOŚCI

Okładka książki Przenikania
red. Anna Walczuk , Józef Kuffel

Przenikania

( Oprawa miękka )

48,30 zł
38,64 zł
Okładka książki UBU lab. Raporty techniczne 2016-2024
red. Piotr Marecki

UBU lab. Raporty techniczne 2016-2024

( Oprawa zintegrowana )

46,20 zł
36,96 zł
Od przysłowia głowa nie boli
Grzegorz Szpila

Od przysłowia głowa nie boli

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

46,20 zł
36,96 zł
Okładka książki Szkice o zdrowiu publicznym w trudnych czasach
Włodzimierz Cezary Włodarczyk

Szkice o zdrowiu publicznym w trudnych czasach

( Oprawa miękka )

55,99 zł
44,79 zł
Okładka książki „(jednak z odniesieniem do awangardy)”
Tomasz Cieślak-Sokołowski

„(jednak z odniesieniem do awangardy)”

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

48,30 zł
38,64 zł
Okładka książki Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP produkujących meble w Polsce
Mateusz Janas

Źródła przewagi konkurencyjnej

( Oprawa miękka )

51,45 zł
41,16 zł
Okładka książka Kuchnia narodowa
Anya von Bremzen

Kuchnia narodowa

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

63,99 zł
51,19 zł
Okładka książki Eine holprige W poszukiwaniu doskonałości dydaktycznej
red. Iwona Maciejowska , Anna Sajdak-Burska

W poszukiwaniu doskonałości dydaktycznej

( Oprawa miękka )

47,25 zł
37,80 zł
Okładka książki Droga herbaty
Aaron Fisher

Droga herbaty

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

62,00 zł
49,60 zł
Okładka książki Spektrum immanencji
Cezary Woźniak

Spektrum immanencji

( Oprawa miękka )

48,30 zł
38,64 zł
Okładka książki Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania
47,25 zł
37,80 zł
Okładka książka Translacje teorii
Weronika Szwebs

Translacje teorii

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

46,99 zł
37,59 zł
Okładka książki Separacje
red. Bogusława Piasecka , Katarzyna Morajda

Separacje

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

48,90 zł
39,12 zł
Okładka książki Nomadzi
Anthony Sattin

Nomadzi

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

78,00 zł
62,40 zł
okładka książki Siła precyzji
Simon Winchester

Siła precyzji

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

80,99 zł
64,79 zł
Okładka książki W sieci mediów społecznościowych
Aleksandra Powierska

W sieci mediów społecznościowych

( Oprawa miękka )

51,45 zł
41,16 zł
Niedostępny
Okładka książki 25 milionów iskier
Andrew Leon Hanna

25 milionów iskier

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

45,00 zł
36,00 zł
Okładka książki Progress in Latin America (in the post-Covid reality)
47,25 zł
37,80 zł
Okładka książki Podmiotowość agentów programowych w ujęciu teoretycznoprawnym
44,10 zł
35,28 zł

Ta strona wykorzystuje pliki cookies.

Dowiedz się więcej...