SPIS TREŚCI
Tomasz Domański, INTERNACJONALIZACJA SZKÓŁ WYŻSZYCH — POLSKIE UCZELNIE NA TLE ZAGRANICZNEJ KONKURENCJI
Svetlana Gudkova, ROLA AKREDYTACJI MIĘDZYNARODOWYCH W ZAPEWNIENIU JAKOŚCI PROCESU UCZENIA SIĘ
Marta Tutko, THE MODEL OF INTERNATIONALIZATION IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Krzysztof Wach, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ NA POLSKICH UNIWERSYTETACH – OBLICZA, WYZWANIA, KONTEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, ORIENTACJA PRZEDSIĘBIORCZA UCZELNI A JEJ RELACJE Z INTERESARIUSZAMI
Tomasz Domański, MARKETING SZKÓŁ WYŻSZYCH — NOWE WYZWANIA I MOŻLIWOŚCI
Bogdan Gregor, Kinga Stopczyńska, EKONOMICZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKĄ UCZELNI WYŻSZEJ
Łukasz Sułkowski, Robert Seliga, MARKETING AND RELATIONAL ASPECTS OF BUILDING A COMPETITIVE ADVANTAGE IN UNIVERSITY MERGER PROCESSES IN POLAND
Dominika Kaczorowska – Spychalska, TECHNOLOGIE CYFROWE JAKO ELEMENT BUDOWANIA MARKI UCZELNI WYŻSZEJ
Grzegorz Baran, MARKETING WSPÓŁTWORZENIA WARTOŚCI Z KLIENTEM JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA UCZELNI PRZYSZŁOŚCI
Grzegorz Baran, OD MARKETINGU DOŚWIADCZEŃ DO DESIGN THINKING CZYLI O BUDOWANIU UNIWERSYTETU WOKÓŁ KULTURY DOŚWIADCZENIA
Grzegorz Ignatowski, MIĘDZY REKLAMĄ O PROMOCJĄ UCZELNI WYŻSZYCH
Marek Zimnak, WYZWANIA DLA UCZELNI: SOLIDNY WIZERUNEK, SKUTECZNA REKRUTACJA JAK TO SIĘ ROBI NA POLSKICH UNIWERSYTETACH?
Jarosław Tomaszewski, Magdalena Kozula, APLIKACJA ASPEKTÓW PROMOCYJNYCH I MISYJNYCH W ROZWOJU PARTNERSTWA MIĘDZYNARODOWEGO UCZELNI. PRZYKŁAD WYŻSZEJ SZKOŁY BANKOWEJ WE WROCŁAWIU WE WSPÓŁPRACY Z WYBRANYMI SZKOŁAMI ŚREDNIMI Z EUROPY WSCHODNIEJ
Justyna Fijałkowska, Dominika Hadro, ROZWÓJ RAPORTOWANIA KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO - ANALIZA PRAKTYK UNIWERSYTETÓW WE WŁOSZECH
Małgorzata Dzimińska, KULTURA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W SZKOŁACH WYŻSZYCH