SPIS TREŚCI
Anna Sajdak-Burska
Wprowadzenie
OSOBISTY I SPOŁECZNY ROZWÓJ NAUCZYCIELI AKADEMICKICH
Beata Karpińska-Musiał
Profesjonalizacja postaw społecznych nauczycieli akademickich – zasadność, cele i praktyka
Anna Sajdak-Burska
Psychospołeczne pułapki rozwoju nauczyciela akademickiego w roli dydaktyka
DROGI DOSKONALENIA NAUCZYCIELI AKADEMICKICH
Iwona Maciejowska
Nikt nie rodzi się nauczycielem – rozwój kompetencji dydaktycznych kadry akademickiej
Jana Trabalíková
The power of case studies at the course for university teachers
Łucja Kapralska
Akademia Innowacyjnej Dydaktyki jako droga do doskonalenia dydaktycznego nauczyciela akademickiego AGH
Jerzy Lackowski
Z doświadczeń pracy dydaktycznej z doktorantami
Lidia Pokrzycka
Design thinking i TIK w efektywnym kształceniu doktorantów oraz nauczycieli akademickich
Agata Stalmach-Przygoda, Jadwiga Mirecka, Anna Kocurek, Agnieszka Skrzypek, Jolanta Świerszcz, Michał Nowakowski, Grzegorz Cebula, Magdalena Szopa
Metodologia i implementacja Obiektywnego Ustrukturyzowanego Egzaminu Klinicznego (OSCE) – opis dobrej praktyki
DYDAKTYKA AKADEMICKA I ROZWÓJ NAUCZYCIELA W WIRZE ZMIAN LEGISLACYJNYCH
Anna Janus-Sitarz
Jak docenić dydaktykę akademicką? Relacja z dyskusji o doskonaleniu kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich (III Konferencja „Ars Docendi – rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich i doktorantów”, Uniwersytet Jagielloński, 10 XII 2018)
Brygida Kuźniak
Tworzenie publikacji dydaktycznych a nowe rozwiązania prawne – szansa rozwoju czy stare kłopoty? Perspektywa nauczyciela akademickiego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego
Piotr Obacz
Zarządzanie rozwojem kompetencji nauczycieli akademickich.
Między wsparciem i rozwojem dydaktyki a biurokratyzmem i politykierstwem
Jan F. Jacko, Daniela Szczepaniak, Tomasz Szewczyk, Agnieszka Śliwa
Niektóre determinanty ocen w ankietach studenckich a kompetencje dydaktyków. Przyczynek do dyskusji