SPIS TREŚCI
1 Piotr Zawojski – Od obrazów (audiowizualnych) do post obrazów (hybrydycznych). Perspektywa teoretyczna
15 Barbara Kita – Refleksje o fotografii w twórczości Chrisa Markera
30 Alicja Helman – Zamienione głowy ‒ transformacje i sub wersje indyjskiego mitu
51 Szymon Nożyński, Marek Okólski – Muzyka bez nośnika? Powietrze, chmury i strumienie oraz cyfry, taśmy i winyle w walce o pierwosłuch lub zapomnienie
68 Anastasia Nabokina – Tańcząc w ciemnościach. Rosyjska kultura nieoficjalna w warunkach totalitaryzmu na przykładzie studia „Heptachor”
81 Rafał Orzechowski – Wpływ teorii eugenicznych na kształtowanie koncepcji „narodu japońskiego”
101 Krzysztof Loska – Podzielony kraj albo (nie)równoległe historie niemieckich kinematografii (Andrzej Gwóźdź, Kino na biegunach. Filmy niemieckie i ich historie 1949–1991)
109 Ewa Wójtowicz – Przeciw „cyfrowym wiekom ciemnym” (Piotr Marecki, Gatunki cyfrowe. Instrukcja obsługi)
115 Tomasz Misiak – Dźwięk, który nie brzmi (Rafał Mazur, Wielki Dźwięk nie brzmi. Daoistyczna praktyka dźwiękowa w kontekście wybranych nurtów współczesnej sztuki i filozofii)
122 Robert Birkholc – Od braci Lumière do postmodernizmu (Jacek Ostaszewski, Historia narracji filmowej)
129 Patrycja Włodek – Od kina atrakcji do gier z czasem (Jacek Ostaszewski, Historia narracji filmowej)